Thursday, February 2, 2012

Tamat Sudah Sesi Bertapa

Dengan sukacitanya saya mengumumkan kepada seluruh pelusuk alam semesta, saya selaku tuan punya belog yang tak berapa nak rajin dan mempunyai sikap malas yang tegar serta membiarkan belog comot kesayangan ini dah berbulan-bulan tak terusik. Bukan sebulan dua ya tapi hampir 5 bulan. Saya ulangi, 5 bulan. Harap maklum. Saya sedar betapa kejamnya diri saya ini membiarkan belog comot ini sebegini rupa tetapi saya telah menebus kesalahan saya yang bukan tak sengaja tapi memang sengaja ini dengan menukar header dan wajah belog saya yang dulunya agak comot dan hodoh kepada wajah dan rupa bentuk baru yang masih lagi comot tapi cute serta suci. Errr, cute ke? Maafkan saya atas keterperasan diri saya terhadap wajah baru belog saya ni. Penat saya buat plastic surgery tahu! Kenapa saya cakap suci? sebab warna putih kot! Even my favorite color is PINK but color putih ni nampak suci dan bersih. Tapi header tetap nak color PINK! Hehe..

Berbalik kepada tajuk entri di atas, saya telah menamatkan sesi bertapa saya selama 5 bulan dengan jayanya dan gilang gemilang! Yabebabeduuu! Bangga dengan diri sendiri. Bukan senang nak bertapa dari dunia belog ni. Ada je dugaan dan cabaran. Nafsu kena tahan. Eh, apa ke merepek ke nafsu bagai ni! Maafkan saya sekali lagi. Tapi bagi diri saya la. Tak tahu la kalau orang lain kan. Harap maklum. Jadi, sempena bulan Februari yang sememangnya bulan kecintaan, (my birthday on February kott! woot woot!) saya tak nak la berjanji kang tak termakan dengan janji diri sendiri baru tahu. So, berazam je la yang saya akan lebih mengaktifkan dan merajinkan diri sendiri untuk belog comot saya ini. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment