Tuesday, May 21, 2013

Ketagihan

Assalamalaikum.

Aku betul betul dalam ketagihan sekarang ni. Macam mat gian yang ketagih dadah tahu tak. Tak dapat sehari macam nak gila rasanya. Tapi aku bukan lah bodoh nak ambil benda bukan-bukan macam tu. Itu kerja bodoh namanya! Dari kecil lagi aku pegang kata-kata 'Dadah Musuh Negara'. Takkanlah aku nak jadi musuh negara pulak. Nanti nak tinggal kat negara mana pulak woii! 

Yang aku ketagih sekarang ni adalah band dari Indonesia Naif. Hampa semua dah dengar belum lagu-lagu band ni? Baik hampa pi cari kat youtube ka mana ka. Aku jamin lepas hampa dengar satu lagu mesti hampa nak dengar lagu yang lain. Serius! Aku dah macam ketagih weh. Dalam satu hari tu mesti nak dengar lagu band Naif ni. Punyalah sedap yang teramat sampai aku rasa nak telan makan lagu-lagu diorang sebab sedap sangat. Amboi metafora tak beragak! Hahahaha. Aku suka dengan lirik lirik lagu band Naif ni. Kalau lagu sedih memang sedih bak hang! Aku mengaku yang air mata aku gugur jugak la dok layan perasaan dengar lagu diorang ni. Kalau yang retro memang retro habis! Kau rasa nak berjoget sekali macam peserta-peserta dalam rancangan 'Kilauan Emas' tu! 

Sekarang aku tengah menaip ni pun aku dok melayan band Naif ni. Cubalah dan anda tidak akan menyesal!

No comments:

Post a Comment