Friday, May 17, 2013

Sepetang bersama Kancil-Man

Assalamualaikum.

Hai hampa semua. Tengah buat apa tuuuu? Disebabkan cuaca yang kat luar tu hujan renyai renyai yang memang menggamit sanubari aku untuk bermanja di atas katil. Tapi macam bosan la pulak asyik tidur je waktu petang ni. Jadi aku sebulat suara dan tekad untuk menikmati petang Jumaat yang mulia ini dengan membaca Kancil-Man. Sejenis buku yang memang terkenal dan sangat power dan sangat awesome! 

Comel gila cover dia kan? hiks
Dan dari muka surat pertama aku baca, serius aku tak berhenti nak gelak. Kelakar tahap dewa bak hang! Nasib baik tak tersembur air vico dalam mulut sebab sambil aku baca Kancil-Man ni sambil aku menikmati minum petang aku berupa vico cicah biskut kering empat segi cap pingpong. Baik korang pi beli buku ni lekaih! Aku confirm hampa semua tak sangka ada novel yang kelakar tahap dewa macam ni kat Malaysia ni. 

Kalau hampa tak tau nak beli kat mana hampa boleh order kat sini. Lagi senang. Terus sampai depan rumah hampa. Senang kan? Apa tunggu lagi pi sini lekaih! 

No comments:

Post a Comment